Service & Onderhoud
“Uw vastgoed in optimale staat”
Onze afdeling Service & Onderhoud is dagelijks bezig met het verhelpen van storingen. wij bieden een professionele, flexibele en snelle dienstverlening. Onderhoud is een breed begrip. Wij verzorgen voor u graag het volgende:
-
- Dagelijks onderhoud
- Storingsonderhoud
- Prestatiegericht onderhoud
- Meerjarenonderhoudsplannen (MJOP)
- Facilitair onderhoud gebouwen
- Gebouwbeheer
“24/7 bereikbaar, het hele jaar door !”
De afdeling Service & Onderhoud heeft de volgende kwaliteiten:
- Biedt een 24-uurs service (7 dagen in de week, 365 dagen per jaar).
- Heeft voor alle klanten een vaste contactpersoon
- Werkt met vaste teams
- Bewaakt continu eigen kwaliteit
- Beschikt over betrokken, betrouwbaar, goed opgeleid en ervaren personeel
- Beschikt over een uitgebreid netwerk van specialisten zodat altijd de juiste mensen voor uw onderhoudswerk worden gevonden
- Biedt een professionele, flexibele en snelle dienstverlening
- Beschikt over een modern en up-to-date registratiesysteem waardoor gegevens real-time beschikbaar zijn
- Werkt zeer efficiënt door een goede planning en vernieuwende werkmethoden
Om een indruk te krijgen hoe de afdeling Service & Onderhoud werkt kunt u onderstaand filmpje bekijken:
https://www.youtube.com/watch?v=2rZ8qNoiG7c
Een digitaal serviceportaal
Wij hebben een digitaal serviceportaal waarin opdrachtgevers de actuele status ten alle tijden kunnen inzien. Onder de afbeelding vind u een link naar het filmpje over onze serviceportaal:
Heeft u na het kijken van de filmpjes nog vragen ? Voor toelichting kunt u contact opnemen met onze service coördinator Mark Jeurissen: 0481-745401 of mail naar mje@phbdecombi.nl.
Een meerjaren onderhoudsplan (MJOP)
Voor MeerjarenOnderhoudsplannen (MJOP’s) moet u bij PHB De combi zijn. Wij beperken ons niet tot alleen advies omtrent de MJOP, ook kunnen wij het gebouwbeheer voor een vast bedrag aannemen. Dit voor een periode van 5 tot 15 jaar. Middels conditiemetingen (conform NEN 2767) wordt het MJOP jaarlijks bijgesteld waardoor het pand te allen tijde op het afgesproken niveau blijft en het onderhoud verantwoord en op de meest economische wijze wordt uitgevoerd. We hebben ruime ervaring met deze werkwijze, toegepast op een grote diversiteit aan vastgoedtypen. We hebben dit gedaan voor het Rijksvastgoedbedrijf, diverse gemeentes (zoals gemeente Arnhem) en Consortiums.
Ook kunnen we het facilitair onderhoud voor u verzorgen, enerzijds om u te ontzorgen, anderzijds om door schaalvergroting een gunstiger tarief te bedingen. U kunt zich richten op uw core business en wij zorgen voor de huisvesting. Langdurige samenwerking kan ons inziens alleen succesvol zijn wanneer partijen transparant en met respect voor elkaars belangen deze samenwerking aangaan. Graag gaan we die samenwerking ook met u aan.
Nieuws: Start pilot storingsonderhoud van de toekomst!
Op 1 juni is PHB De Combi gestart met een pilot waarbij we storingsonderhoud sneller, efficiënter en slimmer willen gaan aanpakken. In deze pilot werken we samen met een aantal partijen die elk hun eigen expertise inbrengen en zo samen de krachten bundelen:
- Syntrus Achmea Real Estate and Finance (eigenaar van de 2000 huurwoningen die in deze pilot meedoen);
- Rebo Vastgoedmanagement (beheerder van deze portefeuille);
- Ziezodan (het innovatieve platform die het digitale deel van het proces heeft bedacht);
- PHB Deventer (onze partner bij de uitvoering van de werkzaamheden bij de huurders thuis).
Het doel van de pilot is om het voor de huurders/bewoners veel gemakkelijker te maken om reparatieverzoeken te melden en in te plannen. Men kan naar eigen wens via een app op een snelle manier een digitale melding doen en inplannen, ook kunnen foto’s van het probleem worden bijgevoegd. Slimme routesoftware stuurt de dichtstbijzijnde monteur naar de woning, waardoor aanzienlijk wordt bespaard op milieubelastende reiskilometers en tijd.
Op het dashboard van Ziezodan is het proces en de communicatie rondom het melden, plannen en repareren samengebracht. Het dashboard geeft inzicht in de status van het verzoek, de kwaliteit, doorlooptijd en tevredenheid van de oplossing. Dit dashboard wordt door ons uitgetest.
Als de verwachtingen van deze pilot gerealiseerd worden zal het aantal deelnemende woningen opgeschaald worden. Als je meer wilt lezen over deze pilot:
https://www.syntrus.nl/nieuws/syntrus-achmea-versimpelt-versnelt-en-verduurzaamt-dagelijks-onderhoud
Het storingsproces wordt hierdoor steeds digitaler maar onze vakmannen, zoals René, blijven natuurlijk ons fysieke én bovenal sociale visitekaartje bij de huurder/bewoner aan huis!