Op 1 juni is PHB De Combi gestart met deelname aan een pilot.

We testen hierbij een nieuwe vorm van storingsonderhoud uit. Het storingsonderhoud van de toekomst,  waarbij alles sneller, efficiënter en slimmer wordt aangepakt. Het is erg leuk om te doen, wij dragen graag bij aan vernieuwingen.

Op een eenvoudige manier een reparatieverzoek doen door de bewoner/huurder vormt het uitgangspunt bij deze vernieuwing ! Via een digitale app kan snel en simpel een verzoek worden ingediend en de komst van onze monteur kan zelf naar eigen wens worden ingepland. Ook kan de bewoner foto’s van de storing meesturen. PHB De Combi test het besturingssysteem (dashboard) wat achter deze app werkzaam is en voert het storingsonderhoud bij de bewoners thuis uit. 

Het wordt digitaler maar dit sluit niet uit dat onze vakmannen, zoals René, natuurlijk ons fysieke én bovenal sociale visitekaartje blijven bij de huurder/bewoner aan huis!

Voor meer info klik op onderstaande link welke direct naar onze afdeling Service & Onderhoud verwijst:

https://phbdecombi.nl/specialiteiten/service-onderhoud

Na bijna 4weken werken met Ziezodan voor Syntrus Achmea en Rebo hebben we met elkaar al een mooi resultaat bereikt.

Met de klanttevredenheid voor Deventer en Elst samen zitten we toch op een mooi 85% 👍👍 top prestatie van ons allen.

Verdeling beoordelingen klanttevredenheid
Klanttevredenheid PHB De Combi & PHB Deventer

  • PHB De Combi is volgens
    ISO normen en VCA** gecertificeerd.
  • VCA
  • FSC-keurmerk
  • Certificaat Kwaliteitsmanagementsysteem
  • Certificaat Milieumanagementsysteem
  • Certificaat MVO
  • Certificaat VCA**
  • Wij leiden vakmensen op. Erkend leerbedrijf