Service

Service

PHB De Combi kent een zeer servicegerichte beleidsvoering. Wij zijn een dienstverlenend bedrijf en vinden goede contacten met opdrachtgevers en klanten van groot belang. Interne opleidingen zorgen ervoor dat medewerkers niet alleen vakmatig goed onderlegd zijn, maar zich ook kunnen verplaatsen in de gedachtegang van de opdrachtgever. Want pas dan kun je servicegericht werken.

 

Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers een actieve en klantvriendelijke houding hebben tegenover u als klant. Onze vakmensen werken vrijwel altijd op plaatsen waar wordt gewoond of gewerkt. Hier zullen zij rekening mee moeten houden en zij weten als geen ander dat goede communicatie met bijvoorbeeld huurders of gebruikers van groot belang is. Ze hebben respect voor de omgeving en communiceren waar nodig is. Belangrijk is dat zij snel en efficiƫnt te werk gaan en de werkplek na afloop weer netjes en opgeruimd achter laten. Wij gaan voor een tevreden opdrachtgever en eindgebruiker na afloop van het project. Kortom, onze medewerkers zijn betrokken, klantvriendelijk en servicegericht.