Onderhoud

Onderhoud

 

Wij zijn toonaangevend in onderhoudswerkzaamheden. Hieronder valt het dagelijkse of periodieke onderhoud van gebouwen voor woningbouwverenigingen, verenigingen van eigenaren en andere grootschalige vastgoedbeheerders. Hierbij kan het gaan om het repareren van een lekkende kraan tot en met dakbedekking of gevelbekleding. Wanneer er technische klachten ontstaan, dienen deze snel en oplossingsgericht te worden behandeld, want wij vinden de tevredenheid van de klant het belangrijkst. Wij willen u als opdrachtgever zoveel mogelijk zorgen ontnemen, zodat u zich met andere zaken bezig kunt houden.

 

Service- en onderhoudsafdeling

  • 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar
  • Beschikt over betrokken, betrouwbaar, goed opgeleid en ervaren personeel
  • Heeft voor iedere opdrachtgever een vast aanspreekpunt
  • Elke servicemedewerker heeft zijn ‘eigen wijk’
  • Beschikt over een uitgebreid netwerk van specialisten zodat altijd de juiste mensen voor uw onderhoudswerk worden gevonden
  • Biedt een professionele, flexibele en snelle dienstverlening
  • Beschikt over een modern en up-to-date registratiesysteem
  • Werkt zeer efficiënt door een goede planning en vernieuwende werkmethoden

 

Onze onderhoudsmedewerkers beschikken over tablets waarmee wij efficiënter kunnen werken:

 

cms CSM is de oplossing
De CSM (Combi Service Module) is een handzaam, digitaal en snel alternatief voor de papieren bonnenstroom. Functionerend als een pc is dit het ideale middel voor onze onderhoudswerkers. Met deze tablet werken we sneller en maken we uw bedrijfsprocessen real time inzichtelijk. Wel zo efficiënt!
toepassingen Toepassingen
– Digitaal plannen van onderhoudsafspraken
– Digitaliseren van werkprocessen
– Digitaliseren van het facturatieproces
– Digitale verslaglegging van afspraken en randvoorwaarden
– Real time kunnen delen van informatie

 

De CSM is voorzien van:
– Camera
– Gps
– Waterdicht, voorzien van onbreekbaar scherm
– 3G-WIFI

voordelen Voordelen
– Real time inzicht in de planning en status van werkzaamheden
– Transparantie door managementrapportages
– Besparen op backoffice kosten
– Verhelderen communicatie
– Leveren van een goede en snelle service
– Informatieoverdracht
– Probleemanalyses
– Vergroten van inzicht in de staat van onderhoud
– Eenvoudige (touch) bediening

 

Een onderhoudsplan bij PHB De Combi

Voor Meerjaren Onderhoudsplannen (MJOP) moet u bij PHB De combi zijn. Wij beperken ons niet tot alleen advies omtrent de MJOP, ook kunnen wij het gebouwbeheer voor een vast bedrag aannemen. Dit voor een periode van 5 tot 15 jaar. Middels conditiemetingen wordt het MJOP jaarlijks bijgesteld, waardoor het pand ten allen tijde op het afgesproken niveau blijft en het onderhoud verantwoord en op de meest economische wijze wordt uitgevoerd. Ook kunnen we het facilitair onderhoud voor u verzorgen, enerzijds om u te ontzorgen, anderzijds om door schaalvergroting een gunstiger tarief te bedingen. U kunt zich richten op uw core business en wij zorgen voor de huisvesting. Langdurige samenwerking kan ons inziens alleen succesvol zijn wanneer partijen transparant en met respect voor elkaars belangen deze samenwerking aangaan. Graag gaan we die samenwerking ook met u aan.